اخبار, ارزهای دیجیتال, اطلاعات عمومی, اطلاعات عمومی نخ و نقشه

اولین محصول با امکان خرید با توکن داگز منتشر شد

اولین محصول با امکان خرید با توکن داگز منتشر شد

اولین محصول با امکان خرید با توکن داگز منتشر شد!!! بله کاملا درست است ما به عنوان شرکت نخ و نقشه پرشین بافت که اکنون بزرگترین سایت نخ و نقشه فرش و تابلوفرش دستبافت می باشیم مفتخریم به عنوان اولین مجموعه پیش رو در عرصه غرش و تابلوفرش باز هم همانند تمام اولین های دیگر که هستیم و به خود اختصاصی داده ایم امکان خرید محصول نخ و نقشه تابلوفرش کلاس موسیقی خاص را فراهم آوریم .

کلیه عزیزان و همراهان گرامی می توانند تمام هزینه این محصول را با توکن های داگز ، نات کوین و تون کوین یا مجموعه ایی از آنها و یا بخشی از مبلغ محصول را با این ارزهای دیجیتال پرداخت نمایند .

امیدواریم با رونق گرفتن صحیح ارزهای دیجیتال که اکنون با انواع بازی های تلگرامی به بخشی از زندگی ما ایرانیان بدل گشته است و همکاری مسئولین و سیاست مداران فعال در عرصه اقتصاد کشور دریچه ایی نوین به سوی آینده بهتر به روی جامعه باز گردد و بتوان از این عرصه جدید نهایت استفاده را برای توانمند سازی جامعه و به خصوص فعالین عرصه فرش و تابلوفرش دستبافت ایرانی استفاده نمود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید

 اینستاگرام پرشین بافت 

پرینتریست 

 تویتتر پرشین بافت 

 فیسبوک پرشین بافت 

کانال یوتیوب پرشین بافت


پرشین بافت ارائه دهنده بهترین نخ و نقشه تابلوفرش دستبافت ایران
پرشین بافت تولید کننده بزرگترین نخ و نقشه تابلوفرش دستبافت
پرشین بافت بزرگترین و بهترین تولید کننده نخ و نقشه فرش و تابلوفرش دستبافت در ایران

توضیح کوتاه :
ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی‌ها (Cryptocurrencies) نوعی ارز هستند که به‌صورت دیجیتال و غیرمتمرکز فعالیت می‌کنند. برخلاف ارزهای سنتی که توسط دولت‌ها و بانک‌های مرکزی کنترل می‌شوند، ارزهای دیجیتال از فناوری بلاک‌چین (Blockchain) برای تضمین امنیت و صحت تراکنش‌ها استفاده می‌کنند.

ویژگی‌های اصلی ارزهای دیجیتال:

  1. غیرمتمرکز بودن: ارزهای دیجیتال توسط هیچ دولت یا سازمان خاصی کنترل نمی‌شوند و از طریق شبکه‌های غیرمتمرکز به نام بلاک‌چین مدیریت می‌شوند.
  2. امنیت: تراکنش‌های ارزهای دیجیتال به‌واسطه الگوریتم‌های رمزنگاری پیشرفته انجام می‌شوند، که از تقلب و دستکاری جلوگیری می‌کند.
  3. شفافیت: تمامی تراکنش‌ها در بلاک‌چین ثبت می‌شوند و به‌صورت عمومی در دسترس هستند، بنابراین تمامی افراد می‌توانند تراکنش‌ها را مشاهده کنند.
  4. تراکنش‌های بین‌المللی: ارزهای دیجیتال مرزهای جغرافیایی را بی‌معنا می‌کنند و امکان انجام تراکنش‌های بین‌المللی سریع و کم‌هزینه را فراهم می‌کنند

انتهای خبر اولین محصول با امکان خرید با توکن داگز منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *