قوانین فروش

۱– شرکت مستقیما در قبال فروش محصولات خود ، موظف به ارائه هیچگونه آموزشی نمی باشد زیرا فرض بر این است که خریدار و مصرف کننده  ، قبل از اقدام به خرید ، مهارتهای لازم را کسب کرده و اطلاعات فنی مورد نیاز را دارا می باشند.همچنین شرکت در صورت نیاز فقط ملزم به پاسخگویی به خود خریدار (کسی که فاکتور به نام او صادر شده است ) می باشد نه اشخاص ثالت و دیگران (خواه خریدار نماینده فروش شرکت باشد یا شخص دیگری)

 

۲- عکس محصولات و مشخصات کامل فنی آنها در سایت ارائه شده و به رویت و تایید مشتری رسیده است .

 

۳- اقلام خریداری شده از سایت  ، در صورت موجود بودن در زمان خرید،   در شرایط نرمال ، ظرف ۳ روزه کاری  ارسال خواهند شد .

محصولات فاقد موجودی ، از زمان ثبت سفارش تا تحویل به اداره پست ۲۰ روزه کاری ارسال خواهند شد

 

۴- شرکت تنها به فردی که خرید را از شرکت انجام داده و فاکتور به نام او صادر شده است در قبال اقلام خریداری شده پاسخگو خواهد بود.

 

۵- هر گونه تماس  و درخواست از شرکت از طریق درج پیام در صفحه تماس با مای سایت می بایست انجام شده و مستند باشد

 

۶- اقلام فاکتور به آدرس درخواستی کاربر (فقط در داخل کشور)   به صورتی پستی ارسال خواهد شد . در صورت ناقص و مخدوش بودن آدرس ، چنانچه بار مفقود شود،  وظیفه شرکت ارائه مستندات ارسال  خواهد بود نه پیگیری آن و در صورت مرجوع شدن کالا به شرکت (توسط پست)  ارسال مجدد آن به آدرس جدید مشمول پرداخت هزینه از طرف صاحب فاکتور  خواهد بود .

 

۷- هزینه ارسال پستی برای خریدهایی تا سقف یک رقم مشخص (که ذیل فاکتور خریدتان, مبلغ آن مشخص شده است) با دریافت هزینه و برای مبالغ بالاتر از آن رایگان خواهد بود.

هزینه ارسال دار قالی بر عهده مشتری میباشد

دقت کنید که رنگهای فرش بافته شده نسبت به رنگ عکسی که در سایت می بینید ۱۰ تا ۱۵ درصد پر رنگ تر (تیره تر ) میشود . بنابراین در هنگام مشاهده و بررسی عکسها و نقشه ها در سایت این میزان تفاوت رنگ بین عکس و فرش را در نظر داشته باشید .

 

 

 

دقت کنید که رنگهای فرش بافته شده نسبت به رنگ عکسی که در سایت می بینید ۱۰ تا ۱۵ درصد پر رنگ تر (تیره تر ) میشود . بنابراین در هنگام مشاهده و بررسی عکسها و نقشه ها در سایت این میزان تفاوت رنگ بین عکس و فرش را در نظر داشته باشید

 

همچنین برای دیدن طرح های اخصاصی به لینک زیر مراجعه کنید

نخ و نقشه های  اختصاصی

برای مشاوره و پشتیبانی در واتساپ بر روی متن کلیک کنید

 

قوانین برگشت از فروش

۱- تا ۲۴ ساعت پس از انجام خرید نخ و نقشه و صدور فاکتور ، امکان لغو خرید بدون قید و شرط و بدون کسر هیچگونه کارمزد و جریمه  امکان پذیر است.

 

 

۲- برگشت کلیه محصولات تا ۲۴ ساعت بعد از خرید بدون کارمزد امکان پذیر است ولی بعد از ۲۴ ساعت واریز ۱۵ درصد مبلغ واریز کسر و بعد از ۳۰ روزه کاری به حساب شما واریز میشود

 

کسر کارمزد (جریمه) به این دلیل است که اقدام شما برای خرید و سپس انصراف از آن برای شرکت هزینه بردار است.

 

 

 

 

 

 


    [