اطلاعات عمومی, معتبرترین برند نخ و نقشه, معتبرترین شرکت نخ و نقشه, نخ و نقشه

بهترین نخ و نقشه تابلوفرش دستبافت تبریز

بهترین نخ و نقشه

بهترین نخ و نقشه تابلوفرش دستبافت تبریز اصطلاحی که ما از بسیاری ازفعالین عرصه هنر صنعت فرشبافی میشنویم اما واقعا چه مولفه هایی لزومه این امر می باشد که ما آن را به صورت گسترده در سطح های مختلف میشنویم در این گفتار می خواهیم به بحث هایی در این زمینه بپردازیم .

برای اینکه بتوان محصولات و پکیج های نخ و نقشه را از نظر مرغوبیت دسته بندی نماییم در ابتدا باید ساختار و فرآیند تولید این محصولات را بدانیم از این رو اکنون به صورت خلاصه به ارائه گوشه ایی از توضیحات این محصولات می پردازیم .

اولین مرحله در فرآیند تولید پکیج های بهترین نخ و نقشه تابلوفرش تبریز طراحی و اماده سازی تصویر برای بافت می باشد که آن را طرح نقشه میگویند و فرآیندی کاملا فنی است که فرد طراح باید به نرم افزارهای گرافیکی و تخصصی مختلف تسلط کامل را داشته باشد در مجموعه های تولید نخ و نقشه پایه فرآیندی های بعدی تیم طراحی آن مجموعه است

صد البته مورد بالا تنها در مورد مجموعه هایی صادق است که خود امر تولید را به صورت مستقیم انجام می دهند و نه اینکه واسط های فروش محصولات نخ و نقشه تولیدی شرکت های دیگر هستند .

مرحله بعدی تولید نخ و نقشه رنگرزی محصولات بنا بر کارت رنگی – وزنی می باشد که در مرحله طراحی بدست آمده است . این امر بسیار حساس و در اصل جلوه گر و زیبایی تابلوفرش دستبافت تا حد زیادی در این مرحله تعیین میگردد و تجربه مهارت رنگرزی بسیار مهم می باشد . همانند مرحله قبل این بخش نیز تنها توسط مجموعه هایی انجام می پذیرد که دارایواد تولیدی اختصاصی هستند .

 

برای مشاوره و پشتیبانی در واتساپ بر روی متن کلیک کنید

 شماره های ارتباط سریع از پرشین بافت
۰۹۱۴۲۰۱۰۶۳۸

۰۹۱۴۲۸۰۸۳۲۳

۱- محصولات نخ و نقشه پرشین بافت با توجه به کیفیت مصالح ، طراحی و رنگرزی دارای شناسنامه اختصاصی و هولوگرام اختصاصی می باشند .

۲- کلیه محصولات نخ و نقشه ارائه شده توسط پرشین بافت دارای امکان ارسال پستی رایگان به اقصی نقاط کشور را دارا می باشند .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید

 اینستاگرام پرشین بافت

پرینتریست

 تویتتر پرشین بافت

 فیسبوک پرشین بافت

مجموعه نخ و نقشه پرشین بافت با توجه به تجربه و مهارت تیم رنگرزی و طراحی خود صرفا به کپی طرح های موجود در بازار این محصول بسنده ننموده بلکه با تکیه بر دانش فنی و تجربه

کادر خود تا حد امکان به رفع ایرادات و ناهمخوانی رنگ و طراحی این محصول مبادرت نموده که همین امر کیفیت تابلوفرش دستبافت حاصل از این محصول را تا حد بسیار زیادی تضمین نموده است .

رنگبندی بسیار گرم و دلنشین از مهمترین ویژگی های این محصول می باشد .

تمامی محصولات نخ و نقشه تابلوفرش و نخ و نقشه زیرپایی ارائه شده توسط پرشین بافت به وسیله اساتید برتر رنگرزی نخ و نقشه تابلوفرش تبریز فرآیند رنگرزی خود را پشت سر میگذارند . که این امر نوید بخش تابلوفرش دستبافت زیبا است .

کلیه محصولات نخ و نقشه تابلوفرش و نخ و نقشه فرش زیرپایی پرشین بافت از مرغوب ترین مصالح نخ و نقشه تبریز تهیه می گردد . این مصالح شامل نخ مرینوس کره ایی و ابریشم بافت می گردد .

 

 ارائه دهنده بهترین نخ و نقشه تبریز پرشین بافت .

با توجه به کیفیت مصالح و طراحی بسیار بالا این محصول در به عنوان نخ و نقشه نفیس و یا نخ و نقشه مرغوب می توان دانست .

با توجه به کیفیت بالا این محصول در دسته بندی نخ و نقشه صادراتی قرار میگیرد .

کیفیت بسیار بالای محصول به نسبت قیمت گذاری انجام شده این محصول را می توان نخ و نقشه ارزان قیمت دانست .

پرشین بافت بهترین نخ و نقشه های تابلوفرش را برای شما عزیزان همواره با آخرین اصلاحات در جهت هر چه زیبایی بهتر آن ارائه می دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *