نخ و نقشه, ویدئو معرفی محصولات نخ و نقشه

ویدئو پک نخ و نقشه منظره زمستان

نخ و نقشه منظره

پرشین بافت تولید کننده بهترین نخ و نقشه تابلوفرش در ایران همواره تلاش خود را بر این امر نهاده است که بتواند کلیه محصولات ارائه شده توسط خود را با بالاترین درجه کیفی از سه منظر : ۱- طراحی ۲- رنگرزی ۳- مصالح به شما عزیزان عرضه نماید که حاصل این امر تا کنون تولید انبوه نخ و نقشه تابلوفرش و نخ و نقشه زیرپایی در بالاترین کیفیت ممکنه برای شما عزیزان بوده است

مشاهده مشخصات و جزییات نخ و نقشه منظره زمستان

پرشین بافت ارائه دهنده بهترین نخ و نقشه تابلوفرش دستبافت ایران

پرشین بافت تولید کننده بهترین نخ و نقشه تابلوفرش در ایران

با توجه به کیفیت مصالح و طراحی بسیار بالا این محصول در به عنوان نخ و نقشه نفیس و یا نخ و نقشه مرغوب می توان دانست .

با توجه به کیفیت بالا این محصول در دسته بندی نخ و نقشه صادراتی قرار میگیرد .

کیفیت بسیار بالای محصول به نسبت قیمت گذاری انجام شده این محصول را می توان نخ و نقشه ارزان قیمت دانست .

پرشین بافت بهترین نخ و نقشه های تابلوفرش را برای شما عزیزان همواره با آخرین اصلاحات در جهت هر چه زیبایی بهتر آن ارائه می دهد .

****** ادامه این مطلب را برای کمک به انتخاب بهتر و مناسب تر برای خود از دست ندهید ******

در ادامه در صورتی که نیاز به اطلاعات جخ و نقشه های تابلوفرش را برای شما عزیزان همواره با آخرین اصلاحات در جهت هر چه زیبایی بهتر آن ارائه می دهد .

امع تری در مورد فرآیندهای تولید نخ و نقشه تابلوفرش و یا نخ و نقشه فرش زیرپایی هستید و یا اینکه می خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید .

جنس مصالح مورد استفاده در تهیه محصولات پرشین بافت آیا مرغوب است ؟

قبل از جواب دادن به این سوال مهم بهتر است توضیحات مختصری را در مورد انواع نخ های مورد استفاده داده شود تا شما بهتر بتوانید ار انتخاب خود بهترین را برگزینید . تمامی دست اندرکاران بافت فرش دستبافت اعم از زیرپایی و تابلوفرش با اصطلاجاتی مانند نخ مرینوس ، پشم ، کرک ، ابریشم بافت و غیره آشنایت دارند و به گوش آنها خورده است اما در میان تمامی این اصطلاحات اتخاب درست هریک برای بافت و جنس آنها موردی است که بسیار مهم و حیاتی در داشتن تابلوفرش و یا فرش زیرپایی دستبافت مرغوب به عنوان حاصل بافت است .

اصطلاح نخ مرینوس در اصل اشاره به نخ و های ظریف و معمولا بسیار لطیف دارد که دارای تارهای بسیار یکنواخت و لطیف است اما واژه مرینوس برگرفته شده از نوعی نژاد پشم گوسفندی به همین نام است امروزه در در سطح بازار تولیدات نخ و نقشه به تمامی نخ های ظریف مرینوس اطلاق میگردد که خود این امر سبب گردیده است که انتخاب گزینه مرغوب و تشخیص آن برای افراد امری مشکل باشد اما خب راه حل چیست ؟

جواب این سوال ساده است برعکس نمای پیچیده آن پس با ماهمراه باشید . هر زمان شما قصد بافت تابلوفرش دستبافت را دارید تقریبا غیر ممکن است بتوانید آن را با نخی غیر از نخ های مرینوس ببافید اما آیا هر مرینوسی یا هر کیفیت امکان بافت تابلوفرش مرغوب را دارد ؟ جواب به صراحت تمام خیر است .

در بافت تابلوفرش اگر میخواهید ظرلفت طرح خود را حفظ و در نهایت امر تابلوفرش دستبافت با نهایت کیفیت و سر زندگی را داشته باشید باید از مرینوسی استفاده نمایید که دارای لطافت و پیچش مناسب باشد .

از این رو ما در مجموعه پرشین بافت از نخ مرینوس اعلاء ( که از درجه یک بالاتر است) استفاده می نماییم اما فرق در کجاست ؟ ۹۰ درصد از نخ های محصولات نخ و نقشه تابلوفرش و زیرپایی موجود در بازار که ادعای مرینوس بودن را دارند در مورد جنس نخ خود از نخ های دولا تاب استفاده می کنند مه بعضا آنها را چهار لا و غیره می نماند که همین امر شبب میردد که بافنده درصد خطای بافت بالا از نظر داشتن پشت فرش ناموزون را در کنار خود حس کند اما ما در پرشین بافت از نخ یک لا نمره ۲۰ و بعضا ۱۷ استفاده میکنیم که سبب می گردد پشت اثر بافته شده دارای نهایت زیبایی و نمای تابلوفرش بافته شما بسیار چشم نواز باشد .

موارد دکر گردیده شده در بالا کاملا در مورد فرش های ریزبافت زیرپایی ( رجشمار ۴۶ به بالا ) همچنین تابلوفرش هاس دستبافت صدق می کند .

اما در مورد فرش های زیرپایی میان بافت ، درشتبافت و گلیم و گبه داستان انتخاب نخ مورد استفاده متفاوت است زیرا شما در حال بافت محصولی هستید که کاربردی متفاوت و همچنین میزان چگالی و حجم بافت متفاوت است . در مورد فرش های میان بافت جنس مصالح تبدیل به کرک یا پشم های نساجی لطیف می گردد توجه نمایید که همانطور قید شد مرینوس نوعی پشم است بسیار طریف لطیف به همین دلیل برای تابلوفرش آن را در سطور قبل در دسته بندی جداگانه مورد بحث قرار دادیم .

در فرش های زیرپایی میان بافت و در دشتبافت شما از پشم باید استفاده کنی اما چه نوع پشمی ؟ بشم نساجی مرغوب ترین نوع پشم ایرانی که فرش های اصیل ایرانی و بسیار گران بهایی با آن بافته میشود .

پرشین بافت در کلیه محصولات نخ و نقشه تابلوفرش و فرش زیرپایی در کنار استفاده از پشم مرینوس اعلاء تک لا از ابریشم بافت نیز بهره میگیرد که جلای باور نکردنی به محصولات بافته شده می دهد و به نوعی میزان ارزش افزوده کار بافته شده را چندین برابر می نماید .

کیفیت رنگرزی محصولات نخ و نقشه پرشین بافت چگونه است ؟

ما در مجموعه نخ و نقشه پرشین بافت در تهیه محصولات خود از ماده رنگرزا یا به قول عامه رنگدانه آلمانی و با تکتیک رنگرزی سیستم بسته آب پایه بهره میگیریم . که حاصل آرائه محصولاتی با بالاترین درجه کیفی رنگرزی با نهایت درخشندگی است ذکر این نکته بسیار حایز اهمیت است که کیفیت رنگرزی می تواند در صورت داشتن کیفیت مناسب سبب ارزش فوق العاده محصول بافته شده شود و در نقطه مقابل آن رنگرزی بدون کیفیت سبب بافت محصولی بسیار بی کیفیت و فاقد ارزش می گردد . که نه تنها سبب حاصل نشدن سود می گردد بلکه زمان و سرایه بافنده و تولید کننده را تباهی می کشاند . زمانی که تابلوفرش شا دارای رنگ های ناهمگون باشد و یا فرش دستبافت بافته شده فاقد جلا و رنگ بندی مناسب باشد شما هرگز نمی توانید برای محصول خود مشتری منسب داشته باشید و یا در صورت بافت برای استفاده شخصی قطعا با محصول بافته شده و فاقد کیفیت و زیبایی مواجه میگردید اما اگر میخواهید از این موارد دور باشید پیشنهاد ما به شما انتخاب مجموعه ایی است که شما را از خانواده خود می داند نه تنها یک مشتری با صرفه اقتصادی . ما در پرشین بافت تمامی بافندگان ، تولید کنندگان ، کارگاه داران و فعالین عرصه فرش و تابلوفرش دستبافت را جزئی از خانواده خود می دانیم که رونق کار ما در گروه رونق و پیشرفت کار آنان است .

مزایای خرید از پرشین بافت چیست ؟

بدون حاشیه به اصل مطلب می پردازیم :

۱- تضمین کیفیت محصول در سه حوزه اصلی : کیفیت مصالح ، رنگرزی و طراحی

۲- ارسال رایگان و بدون هزینه

۳- دارای شناسنامه یکتا محصول

۴- بهترین قیمت در کنار بهترین کیفیت

۵- ارسال به سراسر کشور ( اعم از شهر و روستا )

۶- تضمین ارسال با سلامت کامل

۷- امکان پرداخت درب منزل

۸- پشتیبانی ۲۴ ساعته

۹- مشاوره رایگان

۱۰ – امکان بهرمندی از تخفیفات طرح های ویژه

آیا پرشین بافت باز خرید محصولات بافته شده را انجام میدهد ؟

طبق سیاست حمایتی پرشین بافت تعدادی از محصولات نخ و نقشه که در هر دو دسته بندی تابلوفرش و فرش زیرپایی در بخش خرید تضمینی سایت پرشین بافت با کلیه جزییات درج گردیده شده است که مجموعه پرشین بافت به تناوب این محصولات را اعلام می نماید .

پرشین بافت آیا خدمات جانبی فرش را دارد ؟ ، 

جواب این سئوال مثبت است ما در مجموعه پرشین بافت دارای زنجیره خدمات کامل قبل و بعد از بافت شامل مواردی مانند : شور تخصصی ، پرداخت ساده و برجسته ، رفوگری ، رفع کجی ، قاب سازی ، ریشه زنی و … می باشیم که در زیر نظر دانش آموختگان این رشته صورت میگیرد و با بهترین قیمت و کیفیت خدمات برای شما عزیزان آماده انجام سرویس می باشد .

آیا چله کشی در پرشین بافت منظم است ؟ 

چله کشی دارهای مختلف پرشین بافت که به سفارش شما عزیزان می باشد با دستگاه چله کشی تمام کامپیوتری صورت میگیرد که این امر سبب میگردد فرش بافته شده و یا به تبع آن تابلوفرش از عوارضی مانند مجی ، خمره ایی شدن و بهم ریختگی نقوش محافظت شود . با توجه به اینکه در امر چله کشی با دستگاه میزان کشش یکسان و از خطاهای شمارشی نسبت به چله کشی دستی مبرا می باشد از این رو شاهد بافت بسیار منظم تر و زیبایی نما و پشت فرش بسیار بالاتری نسبت به چله کشی دستی هستیم که این امر در نهایت می توانند از تحمیل هزینه های اضافه بافنده جلوگیری نماید . در چله کشی با دستگاه همواره میزان مرتب بودن امر چله کشی امری کاملا بدیهی و روشن است .

آیا پرشین بافت دار چله کشی آماده بافت را به سراسر ایران ارسال می نماید ؟ 

بله ما داراهای آماده بافت اعم از چله کشی ابریشم یا پنبه را در ه ابعاد و رجشماری به سراسر ایران ارسال می نماید . از مزایا خرید دارهای آماده بافت پرشین بافت می توان به مواردی مانند چله کشی با دستگاه ، استفاده از چله ابریشم و یا پنبه مرغوب بدون هزینه اضافه ، دارهای با استحکام بالا اشاره که هر کدام از این مزایا می تواند اضمین کننده سلامت بافت شما باشد . شما را از نتیجه کار و زحمت خود مطمین سازد .

آیا در هنگام محصولات خریداری شده پرشین بافت نخ کم نمیاورم ؟

خیر زیرا ما همیشه ۲۰ درصد بالاتر از میزان استاندارد مورد نیاز مصالح در اختیار شما قرار میدهیم که این امر سبب میگردد شما از اتلاف وقت برای پیدا کردن نخ هایی که ممکن است کم بیاورید حفظ می نماید و حاصل کار شما کاملا یکنواخت و زیبا می باشد .

آیا امکان سفارش ابزار بافت وجود دارد ؟ 

بله شما از ما می توانید در کنار سفارش خود ابزار بافت مانند قلاب ، سیخ پود کش ، دف و قیچی را با بهترین کیفیت و قیمت دریافت نمایید ما بر روی این محصولات هیچ گونه سود اضافی را برای شما عزیزان لحاظنمی نماییم زیرا شما برای ارزشمند هستید .

آیا پرشین بافت در صورت اشکال در حین بافت دارای مشاوره است ؟ 

بله ما فروش یک محصول را پایان تعهد خود به شما نمیدانیم بلکه آن را سرآغاز همکاری می دانیم و به صرت ۲۴ ساعته آماده مشاوره کاملا رایگان برای رفع ایرادات در حین بافت شما هستیم

در کلام پایانی باید این امر را بار دیگر با شما عزیزان مطرح نماییم که ما شما را نه به عنوان یک مشتری بلکه به عنوان یک هنرمند همکار می شناسیم از این رو وقتی شما را در خانواده پرشین بافت داشته باشیم سعی و تلاشمان بر اینست که با شما عزیزان راه پیشرفت را در کنار یکدیگر بپیماییم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *