معتبرترین برند نخ و نقشه, معتبرترین شرکت نخ و نقشه, نخ و نقشه

نخ و نقشه ۳

نخ و نقشه فرش دستبافت افشان

در ادامه دو مطلب قبلی با همین عنوان اکنون مطلب نخ و نقشه ۳ که مجددا توسط پرشین بافت بهترین برند نخ و نقشه ایران تهیه شده است را به شما عزیزام و همراهان تقدیم می نماییم هدف از این دست از مطالب کمک به شما عزیزان در راستای انتخاب بهترین نخ و نقشه ممکنه برای شماست با همراه باشید .

ادامه توضیحات مربوط انتخاب بهترین نخ و نقشه

زمانی که محصول نخ و نقشه مراحل طراحی پشت سر نهاد یکی از مهمترین مواردی که در پیش رو زنجیره تولید قرار دارد به عمل اوری و استخراج رنگ های مطلوب به کار رفته در طرح تابلوفرش و با فرش دستبافت است .

در طی سالیان اخیر متاسفانه استفاده از طیف وسیعی از رنگ های نامطلوب سبب وارد اوردن آسیب های فراوان به وجه فرش دستبافت ایرانی رنگدانه ها و پودرهای رنگی که مشهور به رنگ های چینی هستند و نه از کیفیت مطلوب برخوردار می باشند و نه از ثبات رنگی پایدار .

مهمترین ویژگی فرش دستبافت ثبات در رنگ و ماندگاری آن است که تنها با بهره گیری از عمل آوری رنگ توسط رنگدانه های معتبر و استفاده از اساتید رنگرزی ممکن است .

بنابراین عزیزان اعم از بافنده و تمامی کسانی که به خصوص از هنر صنعت فرش به عنوان شغل اول آنهاست و استفاده تجاری دارند باید این نکته را مد نظر قرار دهند که استفاده شرکت های تولید از رنگ های نامطلوب ممکن است قیمت تمام شده را اندکی کاهش دهد اما لطمه جبران ناپذیر به کیفیت نهایی دستبافت آنان اعم از تابلوفرش و زیرپایی وارد می نماید .

ادامه مطلب نخ و نقشه در قسمت های آبنده مطلب با همین هنوان

برای مشاوره و پشتیبانی در واتساپ بر روی متن کلیک کنید

 شماره های ارتباط سریع از پرشین بافت
۰۹۱۴۲۰۱۰۶۳۸

۰۹۱۴۲۸۰۸۳۲۳

۱- محصولات نخ و نقشه پرشین بافت با توجه به کیفیت مصالح ، طراحی و رنگرزی دارای شناسنامه اختصاصی و هولوگرام اختصاصی می باشند .

۲- کلیه محصولات نخ و نقشه ارائه شده توسط پرشین بافت دارای امکان ارسال پستی رایگان به اقصی نقاط کشور را دارا می باشند .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید

 اینستاگرام پرشین بافت

پرینتریست

 تویتتر پرشین بافت

 فیسبوک پرشین بافت

مجموعه نخ و نقشه پرشین بافت با توجه به تجربه و مهارت تیم رنگرزی و طراحی خود صرفا به کپی طرح های موجود در بازار این محصول بسنده ننموده بلکه با تکیه بر دانش فنی و

تجربه کادر خود تا حد امکان به رفع ایرادات و ناهمخوانی رنگ و طراحی این محصول مبادرت نموده که همین امر کیفیت تابلوفرش دستبافت حاصل از این محصول را تا حد بسیار زیادی تضمین نموده است .

رنگبندی بسیار گرم و دلنشین از مهمترین ویژگی های این محصول می باشد .

تمامی محصولات نخ و نقشه تابلوفرش و نخ و نقشه زیرپایی ارائه شده توسط پرشین بافت به وسیله اساتید برتر رنگرزی نخ و نقشه تابلوفرش تبریز فرآیند رنگرزی خود را پشت سر میگذارند . که این امر نوید بخش تابلوفرش دستبافت زیبا است .

کلیه محصولات نخ و نقشه تابلوفرش و نخ و نقشه فرش زیرپایی پرشین بافت از مرغوب ترین مصالح نخ و نقشه تبریز تهیه می گردد . این مصالح شامل نخ مرینوس کره ایی و ابریشم بافت می گردد .

 

بهترین برند نخ و نقشه ایران پرشین بافت .

با توجه به کیفیت مصالح و طراحی بسیار بالا این محصول در به عنوان نخ و نقشه نفیس و یا نخ و نقشه مرغوب می توان دانست .

با توجه به کیفیت بالا این محصول در دسته بندی نخ و نقشه صادراتی قرار میگیرد .

کیفیت بسیار بالای محصول به نسبت قیمت گذاری انجام شده این محصول را می توان نخ و نقشه ارزان قیمت دانست .

پرشین بافت بهترین نخ و نقشه های تابلوفرش را برای شما عزیزان همواره با آخرین اصلاحات در جهت هر چه زیبایی بهتر آن ارائه می دهد .

 کلیه محصولات نخ و نقشه تابلوفرش و نخ و نقشه زیرپایی پرشین بافت به عنوان معتبرترین برند نخ و نقشه ایران دارای شناسنامه اصالت به همراه هلوگرام اختصاصی می باشد . از این رو کلیه تابلوفرش و فرش دستبافت بافته شده به وسیله محصولات این برند می تواند به عنوان نخ و نقشه پرفروش قلمداد گردد با توجه به داشتن مزیت اصالت نسبت به آثار متفرقه .

پرشین بافت وظیقه خود را ارائه بهترین نخ و نقشه تابلوفرش همواره به شما عزیزان می داند .

این محصول در دسته محصولات نخ و نقشه پرفروش قرار می گیرد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *