اطلاعات عمومی نخ و نقشه, نخ و نقشه

نخ و نقشه ۲

نخ و نقشه سلاطین صادراتی

نخ و نقشه ۲ ادامه مطلبی در ازتباط با ویژگی ها و نحوه انتخاب نخ و نقشه مرغوب است که توسط پرشین بافت به عنوان برترین برند نخ و نقشه ایران ارائه شده است که امید است برای شما عزیزان مفید واقع گردد و عزیزان فعال در هنر صنعت فرشبافی از این دست مطلب در جهت دانش افزایی استفاده نمایند .

ادامه توضیحات ویژگی های نخ و نقشه مرغوب

یکی دیگر از مباحث مهم و فاکتور های اساسی در مطلوب بودن یک محصول نخ و نقشه کیفیت رنگرزی و میزان مهارت تیم رنگرزی در امکان استخراج طیف رنگی مناسب در وهله اول و سپس ایجاد رنگ با ثبات و یکنواحت برای الیاف نخ تابلوفرش و فرش دستبافت است .

این امر همواره باید مورد توجه قرار گیرد که متاسفانه در طی سالیان اخیر استفاده از مواد رنگرزی نا مرغوب ضربه های فراوانی به صنعت قالیبافی و تابلوفرش بافی در ایران وارد نموده و مهمترین فاکتور فرش ایرانی که دوام آن است را مورد هجمه قرار داده است .

استفاده از مواد نامرغوب در رنگرزی و کمبود مهارت رنگرز سبب میگردد نه تنها رنگ نخ از سرزندگی لازم برخوردار نباشد بلکه حتی سبب می گردد ثبات و ماندگاری رنگی الیاف نیز از بین رفته و تا حد بسیار زیادی سبب از بین رفتن زیبایی و ماندگاری اثر شود از منظر رنگرزی

این مطلب ادامه دارد ….

 

برای مشاوره و پشتیبانی در واتساپ بر روی متن کلیک کنید

 شماره های ارتباط سریع از پرشین بافت
۰۹۱۴۲۰۱۰۶۳۸

۰۹۱۴۲۸۰۸۳۲۳

۱- محصولات نخ و نقشه پرشین بافت با توجه به کیفیت مصالح ، طراحی و رنگرزی دارای شناسنامه اختصاصی و هولوگرام اختصاصی می باشند .

۲- کلیه محصولات نخ و نقشه ارائه شده توسط پرشین بافت دارای امکان ارسال پستی رایگان به اقصی نقاط کشور را دارا می باشند .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید

 اینستاگرام پرشین بافت

پرینتریست

 تویتتر پرشین بافت

 فیسبوک پرشین بافت

مجموعه نخ و نقشه پرشین بافت با توجه به تجربه و مهارت تیم رنگرزی و طراحی خود صرفا به کپی طرح های موجود در بازار این محصول بسنده ننموده بلکه با تکیه بر دانش فنی و

تجربه کادر خود تا حد امکان به رفع ایرادات و ناهمخوانی رنگ و طراحی این محصول مبادرت نموده که همین امر کیفیت تابلوفرش دستبافت حاصل از این محصول را تا حد بسیار زیادی تضمین نموده است .

رنگبندی بسیار گرم و دلنشین از مهمترین ویژگی های این محصول می باشد .

تمامی محصولات نخ و نقشه تابلوفرش و نخ و نقشه زیرپایی ارائه شده توسط پرشین بافت به وسیله اساتید برتر رنگرزی نخ و نقشه تابلوفرش تبریز فرآیند رنگرزی خود را پشت سر میگذارند . که این امر نوید بخش تابلوفرش دستبافت زیبا است .

کلیه محصولات نخ و نقشه تابلوفرش و نخ و نقشه فرش زیرپایی پرشین بافت از مرغوب ترین مصالح نخ و نقشه تبریز تهیه می گردد . این مصالح شامل نخ مرینوس کره ایی و ابریشم بافت می گردد .

 

برترین برند نخ و نقشه ایران پرشین بافت .

با توجه به کیفیت مصالح و طراحی بسیار بالا این محصول در به عنوان نخ و نقشه نفیس و یا نخ و نقشه مرغوب می توان دانست .

با توجه به کیفیت بالا این محصول در دسته بندی نخ و نقشه صادراتی قرار میگیرد .

کیفیت بسیار بالای محصول به نسبت قیمت گذاری انجام شده این محصول را می توان نخ و نقشه ارزان قیمت دانست .

پرشین بافت بهترین نخ و نقشه های تابلوفرش را برای شما عزیزان همواره با آخرین اصلاحات در جهت هر چه زیبایی بهتر آن ارائه می دهد .

 کلیه محصولات نخ و نقشه تابلوفرش و نخ و نقشه زیرپایی پرشین بافت به عنوان معتبرترین برند نخ و نقشه ایران دارای شناسنامه اصالت به همراه هلوگرام اختصاصی می باشد . از این رو کلیه تابلوفرش و فرش دستبافت بافته شده به وسیله محصولات این برند می تواند به عنوان نخ و نقشه پرفروش قلمداد گردد با توجه به داشتن مزیت اصالت نسبت به آثار متفرقه .

پرشین بافت وظیقه خود را ارائه بهترین نخ و نقشه تابلوفرش همواره به شما عزیزان می داند .

این محصول در دسته محصولات نخ و نقشه پرفروش قرار می گیرد .

نخ و نقشه ۲ از جمله مطلب اختصاصی ارائه شده توسط پرشین بافت است .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *