اخبار, ارزهای دیجیتال

افزوده شدن بخش ارزهای دیجیتال به پرشین بافت

افزوده شدن بخش ارزهای دیجیتال به پرشین بافت

سلام و عرض ادب خدمت دوستان گرامی و همراهان عزیز در سایت و مجموعه نخ و نقشه پرشین بافت با توجه به اینکه در این روزها تب ارزهای دیجیتال به واسطه بازی های تلگرامی و ایردراپی در جامعه ایرانی رونق گرفته است و مانند دیگر جنبه های عرصه دیجیتال که در زنذگی ما ایرانیان جریان یافته است به صورت ناگهانی اما به هر حال ناگریز اکنون بخشی از زندگی ما است . از این رو ما در مجموعه پرشین بافت پس از نظر خواهی هایی که در شبکه های اجتماعی خود مانند اینستاگرام و فیسبوک و … داشتیم تصمیم به این گرفتیم که بخش کوچکی از توان فعلی را به ارز های دیجیتال اختصاص دهیم و از سوی دیگر به صورت تدریجی محصولاتی را در کنار خرید معمول با ارزهای دیجیتال به شما عزیزان عرضه نماییم .

یکی از موارد مهمی که اکنون در این راه نیاز است ورود سیاست گذران برای رفع شک و شبه ها در این زمینه است که سازکارهای لازمه برای این دنیای جدید که پیوند در اقتصاد جدید دیجیتال دارد روشن گردد
ما در پرشین بافت دو محصول : قالیچه تمام ابریشم گل و بوته نخ و نقشه و  تابلوفرش بزم خسرو بزرگ نخ و نقشه طی روزهای گذشته با امکان خرید با نات کوین و تون کوین ارائه دادیم که می توان اولین محصولات در بخش فرش و تابلوفرش دستبافت دانست که امکان خرید با ارزهای دیجیتال را فراهم آورده است .

در ادامه نیز با توجه به اینکه ایردراپ داگز به اتمام رسیده است سعی می نماییم محصولی را نیز با امکان خرید با این توکن فراهم آوریم .

با توجه به اینکه مجموعه نخ و نقشه پرشین بافت همواره هدف خد را تعالی و رونق صنعت و هنر فرش و تابلوفرش دستبافت قرار داده است و در این راه از هیچ کوششی فروگزاری ننموده است اکنون نیز پا در این مسیر نهاده ایم که شاید این امر بتواند راه های جدید ناشناخته اما سود بخش را برای کلیه فعالین این عرصه به همراه داشته باشد .
با تشکر از حسن توجه شما مدیریت مجموعه نخ و نقشه پرشین بافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *