اطلاعات عمومی, معتبرترین شرکت نخ و نقشه, نخ و نقشه

نخ و نقشه فرش دستبافت قم

نخ و نقشه فرش دستبافت قم از جمله طرح های اصیل برای بافت فرش دستبافت ایران می باشد که مهمترین ویژگی آن ریز بافت بودن با رجشمارهای باورنکردنی مانند ۷۰ تا ۹۰ است .

حتی اگر شخصی کمترین مهارتی در بافت فرش دستبافت را داشته باشد به صورت قطعی می تواند تایید نماید که زمانی قصد بافت فرش ریزبافت است در هم تندیگی چله و تارهای دار فرش دستبافت چنان افزایش پیدا می کند که دیگر بافت آن بدون مهارت کافی و در اختیار داشتن مصالح مناسب چنان بافتی تقریبا غیر ممکن است .

نخ و نقشه فرش دستبافت قم زمانی می تواند به فرش با اصالت بدل گردد که در تهیه مصالح آن موضوع کیفیت لازم و رنگرزی مناسب در نظر گرفته شده باشد که قابلیت و پتانسیل لازمه آن را داشته باشد که پس از بافت مناسب لطافت و ظرافت لازمه این دسته از فرش های دستبافت اصیل ایرانی را که دو خصیصه اصلی این آثار هستند را داشته باشد .

برای مشاوره و پشتیبانی در واتساپ بر روی متن کلیک کنید

 شماره های ارتباط سریع از پرشین بافت
۰۹۱۴۲۰۱۰۶۳۸

۰۹۱۴۲۸۰۸۳۲۳

۱- محصولات نخ و نقشه پرشین بافت با توجه به کیفیت مصالح ، طراحی و رنگرزی دارای شناسنامه اختصاصی و هولوگرام اختصاصی می باشند .

۲- کلیه محصولات نخ و نقشه ارائه شده توسط پرشین بافت دارای امکان ارسال پستی رایگان به اقصی نقاط کشور را دارا می باشند .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید

 اینستاگرام پرشین بافت

پرینتریست

 تویتتر پرشین بافت

 فیسبوک پرشین بافت

مجموعه نخ و نقشه پرشین بافت با توجه به تجربه و مهارت تیم رنگرزی و طراحی خود صرفا به کپی طرح های موجود در بازار این محصول بسنده ننموده بلکه با تکیه بر دانش فنی و تجربه

کادر خود تا حد امکان به رفع ایرادات و ناهمخوانی رنگ و طراحی این محصول مبادرت نموده که همین امر کیفیت تابلوفرش دستبافت حاصل از این محصول را تا حد بسیار زیادی تضمین نموده است .

رنگبندی بسیار گرم و دلنشین از مهمترین ویژگی های این محصول می باشد .

تمامی محصولات نخ و نقشه تابلوفرش و نخ و نقشه زیرپایی ارائه شده توسط پرشین بافت به وسیله اساتید برتر رنگرزی نخ و نقشه تابلوفرش تبریز فرآیند رنگرزی خود را پشت سر میگذارند . که این امر نوید بخش تابلوفرش دستبافت زیبا است .

کلیه محصولات نخ و نقشه تابلوفرش و نخ و نقشه فرش زیرپایی پرشین بافت از مرغوب ترین مصالح نخ و نقشه تبریز تهیه می گردد . این مصالح شامل نخ مرینوس کره ایی و ابریشم بافت می گردد .

 

پرشین بافت عرضه کننده بهترین نخ و نقشه فرش دستبافت .

با توجه به کیفیت مصالح و طراحی بسیار بالا این محصول در به عنوان نخ و نقشه نفیس و یا نخ و نقشه مرغوب می توان دانست .

با توجه به کیفیت بالا این محصول در دسته بندی نخ و نقشه صادراتی قرار میگیرد .

کیفیت بسیار بالای محصول به نسبت قیمت گذاری انجام شده این محصول را می توان نخ و نقشه ارزان قیمت دانست .

پرشین بافت بهترین نخ و نقشه های تابلوفرش را برای شما عزیزان همواره با آخرین اصلاحات در جهت هر چه زیبایی بهتر آن ارائه می دهد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *