اخبار

برترین نخ و نقشه تابلوفرش

برترین نخ و نقشه تابلوفرش

شاید بسیاری از افراد که در عرصه بافت تابلوفرش دستبافت اعم از کارگاه داران بزرگ و یا بافندگان مستقل تاکنون بارها با عنوان برترین نخ و نقشه تابلوفرش برخورد کرده باشند در گفته های بسیاری از فروشندگان و یا تبلیغات شرکت های بزرگ و کوچک نخ و نقشه . حال با پرشین بافت همراه باشید تا با هم اطلاعاتی لازمه در این زمینه را بدانیم .

اما اینکه چرا و چگونه بتوانیم مولفه های نخ و نقشه مناسب را انتخاب نماییم و تنها به گفته های دیگران اعتماد ننماییم نیازمند این است که بدانیم منظور چیست از این اصطلاح که بسیاری از آن استفاده می نمایند .

بافت تابلوفرش دستبافت نفیس و زیبا که بتواند ارزش افزوده مناسب را برای بافنده و کارگاه دار به همراه داشته باشد که جنس نخ و طرح نقشه تابلوفرش و یا زیرپایی از کیفیت برتری برخوردار باشد .

جنس نخ تابلوفرش و یا فرش باید در کنار کیفیت مناسب نوع بافت باشد . این امر بیشتر توضیح میدهیم شما با تغییر رجشمار با تغییر بافت از درشتبافت به سمت ریزبافت نوع نخ از نظر ضخامت و تاب آن تغییر می کند .

از سوی دیگر رنگرزی نخ مورد استفاده برای انواع تابلوفرش و فرش دستبافت بسیار حائز اهمیت می باشد . ثبات رنگ و پایداری رنگرزی از یک سو و داشتن جلای رنگ از سوی دیگر فاکتورهای اصلی در تعیین کیفیت رنگرزی مصالح تابلوفرش و فرش دستبافت است .

مجموعه نخ و نقشه پرشین بافت با توجه به تجربه و مهارت تیم رنگرزی و طراحی خود صرفا به کپی طرح های موجود در بازار این محصول بسنده ننموده بلکه با تکیه بر دانش فنی و تجربه کادر خود تا حد امکان به رفع ایرادات و ناهمخوانی رنگ و طراحی این محصول مبادرت نموده که همین امر کیفیت تابلوفرش دستبافت حاصل از این محصول را تا حد بسیار زیادی تضمین نموده است .

تمامی محصولات نخ و نقشه تابلوفرش و نخ و نقشه زیرپایی ارائه شده توسط پرشین بافت به وسیله اساتید برتر رنگرزی نخ و نقشه تابلوفرش تبریز فرآیند رنگرزی خود را پشت سر میگذارند . که این امر نوید بخش تابلوفرش دستبافت زیبا است .

کلیه محصولات نخ و نقشه تابلوفرش و نخ و نقشه فرش زیرپایی پرشین بافت از مرغوب ترین مصالح نخ و نقشه تبریز تهیه می گردد . این مصالح شامل نخ مرینوس کره ایی و ابریشم بافت می گردد .

معتبرترین برند نخ و نقشه ایران پرشین بافت .

با توجه به کیفیت مصالح و طراحی بسیار بالا این محصول در به عنوان نخ و نقشه نفیس و یا نخ و نقشه مرغوب می توان دانست .

با توجه به کیفیت بالا این محصول در دسته بندی نخ و نقشه صادراتی قرار میگیرد .

کیفیت بسیار بالای محصول به نسبت قیمت گذاری انجام شده این محصول را می توان نخ و نقشه ارزان قیمت دانست .

پرشین بافت همواره  ارائه برترین نخ و نقشه تابلوفرش را از وظایف خود دانسته است .

راه ارتباطی سریع با پرشین بافت از طریق شماره های تماس زیر در کلیه ساعات شبانه روز با تماس مستقیم و یا از طریق واتساپ تماس حاصل فرمایید .

برای مشاوره و پشتیبانی در واتساپ بر روی متن کلیک کنید

 شماره های ارتباط سریع از پرشین بافت
۰۹۱۸۵۶۰۰۲۸۵

۰۹۱۸۲۲۹۵۵۶۰

۱- محصولات نخ و نقشه پرشین بافت با توجه به کیفیت مصالح ، طراحی و رنگرزی دارای شناسنامه اختصاصی و هولوگرام اختصاصی می باشند .

۲- کلیه محصولات نخ و نقشه ارائه شده توسط پرشین بافت دارای امکان ارسال پستی رایگان به اقصی نقاط کشور را دارا می باشند .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید

 اینستاگرام پرشین بافت

پرینتریست

 تویتتر پرشین بافت

 فیسبوک پرشین بافت

معتبرترین برند نخ و نقشه ایران همراه همیشگی شما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *